PR Thursday: Кое надделява в корпоративната социална отговорност – публичността или каузата?
На 8 май от 19.00 ч. в Аулата на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ ще се състои PR Thursday. Събитието има за цел да дискутира значими проблеми в областта на PR с най-добрите експерти по избраната тема.
PR Thursday е първият по рода си клуб за срещи на специалисти и на всички, които имат желание да станат част от света на PR, маркетинга и медиите. Участниците в него имат възможност да се срещнат лично с интересни и популярни лица и да дискутират любопитни и актуални теми. Форматът включва модератор и гости участници. Всяка тема се оповестява няколко дни преди срещата на сайта на M3 Communications College и в социалните мрежи.
Темата е корпоративната социална отговорност. Кое взема връх при създаването на социално отговорни кампании – желанието за публичност или подтикът да направим света едно по-добро място за живеене?
Гостите ще имат възможност да се запознаят с различните гледни точки от представители на бизнеса, медиите и неправителствения сектор, както и да вземат участие в дискусията.
– Мария Лазарова, CSR на bTV Media Group; – Александър Христов, акаунт директор на CIVITAS Global Bulgaria;
– Борис Колев, CEO на CSR Bulgaria; – Иванка Шалапатова, CEO на Фондация „За нашите деца“; – Симона Чаръкчиева, CSR на Vivacom.
Организаторът на събитието – M3 College има и своя собствена социална кампания специално за провеждането на PR Thursday: всеки присъстващ на събитието ще получи специален ваучер за курсовете на М3 College, чрез който 20% от стойността на курса ще бъде дарена на Animal Rescue Sofia.
Организаторите са подготвили и специална изненада, която към момента пазят в тайна.