In Новини, Университетска администрация

Уважаеми колеги,

Във връзка с ограничаване разпространението на COVID-19, Деловодството на Университета приема документи по електронен път (неприсъствено).

 

📩Как можете да входирате документ в Деловодството?

  • Документи се изпращат само от официалната Ви СУ-поща – Зимбра  (ако не сте я активирали, можете да разберете как тук.), задължително в PDF формат.
  • Ако имате допълнителни приложения към документа Ви, те се прилагат на отделни файлове в и-мейла отново във формат PDF.
  • Прикачете документа към съобщението и го изпратете на: delovodstvo@uni-sofia.bg

 

💻Как можете да проследите движението му след като сте го изпратили?

  • В отговор на имейла Ви ще получите входящият номер и датата, на която е входиран документа, както и код за достъп от Деловодството.
  • Документи се проследяват на адрес: check.uni-sofia.bg
  • С входящия номер на документа и кода за достъп можете да влезете в системата и да проверите.

 

📌Ако имате някакви въпроси винаги можете да ни пишете във Facebook на Студентски съвет при СУ

 

Свържете се с нас

В момента ни няма, но можете да ни изпратите писмо.

Not readable? Change text. captcha txt