Уважаеми колеги,
Във връзка с неприсъственото провеждане на заседания на Общо събрание на Студентски съвет при Софийски университет „Св. Климент Охридски“ ви представяме процедурите за приемане на асоциирани членове и учредяване на студентски клубове с цел успешното продължаване на практиките на студентското самоуправление.
Ако желаeте да станете асоциирани членове на Студентски съвет или да учредите Студентски клуб в условията на неприсъствено обучение трябва да:
Процедура за асоциирани членове
- Свалете, попълнете и собственоръчно подпишете заявление-декларация за присъединяване като асоцииран член;
- Свалете, попълнете и собственоръчно подпишете декларация за набиране, обработка и съхранение на лични данни;
- Изпратете попълнените документи, както и посочените в заявлението-декларация документи (извлечение от СУСИ профил за студенти, от който е видим статуса на записан студент/копие на заповед за зачисляване за докторанти) от официалната си СУ-Поща на адрес secretariat@students.uni-sofia.bg, като в имейла трябва да отбележите три имена, СУСИ потребителско име, факултетен номер и допълнителен имейл за връзка.
Процедура за учредяване на студентски клуб
- Свалете, попълнете и собственоръчно подпишете учредителен протокол;
- Свалете, попълнете и собственоръчно подпишете декларация за набиране, обработка и съхранение на лични данни за един Ваш представител, който да се включи в заседание на Общо събрание и да представи клуба;
- Изпратете попълнените документи от официалната си СУ-Поща на адрес secretariat@students.uni-sofia.bg, като в имейла трябва да отбележите три имена, СУСИ потребителско име, факултетен номер и допълнителен имейл за връзка.
При въпроси и проблеми винаги можете да се обърнете към нас на официалната ни Facebook страница или на e-mail secretariat@students.uni-sofia.bg.